Messenger Telegram-ը հայտարարել է սեփական գովազդային հարթակի գործարկման մասին, որն արդեն հասանելի է promote.telegram.org կայքում։ Այնուամենայնիվ, մինչ հարթակն աշխատում է թեստային ռեժիմում:
Իրականում գովազդները դեռևս հանդիպում են Telegram-ի ալիքում, սակայն ալիքների սեփականատերերն իրենք են դրանք հրապարակում սովորական հաղորդագրությունների տեսքով։ Պավել Դուրովը խոստանում է պաշտոնական գովազդային հաղորդագրություններ, որոնք ավելի աննկատ և հարմարավետ կլինեն օգտատերերի համար։
Նախ, գովազդը չի ցուցադրվի չաթերում, անձնական զրույցներում և խմբերում, միայն խոշոր ալիքներում, որոնք արդեն ունեն գովազդ: Սա վերաբերում է 1000 բաժանորդ ունեցող ալիքներին։ Ընդ որում, գովազդները կընտրվեն ըստ ալիքի թեմայի։ Բացի այդ, հաղորդագրությունները կմոդերավորվեն:
Երկրորդ, գովազդը կլինի փոքր (ոչ ավելի, քան 160 նիշ) և կպարունակի միայն տեքստ, ոչ մի արտաքին հղում կամ լուսանկար։ Գովազդը կարող է հայտնվել միայն ալիքի բոլոր նոր գրառումները դիտելուց հետո։
Երրորդ՝ Telegram-ը խոստանում է չօգտագործել օգտատերերի անձնական տվյալները։ Սա նշանակում է, որ գովազդի բովանդակությունը կախված չի լինի հենց օգտատիրոջ նախասիրություններից:
Telegram-ի գովազդային հարթակը դեռևս թեստային ռեժիմով է աշխատում: