Ադոլֆ Հիտլերը, Գերմանիայում իշխանության գալուց հետո, տարվեց հասարակության լայն զանգվածների համար «ժողովրդական մեքենա» արտադրելու գաղափարով: Ըստ ֆյուրերի՝ նման մեքենայի արժեքը պետք է լիներ ոչ ավելի քան 990 ռայխմարկ, տեղավորեր 5 մարդ և հասներ մինչև 100 կմ / ժ արագության:
Մեքենայի նախագիծը մշակել է ավստրիացի կոնստրուկտոր Ֆերդինանդ Պորշեն: Մի քանի տարի շարունակ նրա ղեկավարած նախագծման բյուրոն նախատիպերի մի քանի տարբերակ էր պատրաստում: Մեքենան ուներ այդ ժամանակի համար անսովոր հետևի շարժիչ: Շարժիչի աշխատանքային ծավալը 985 խորանարդ սմ էր, իսկ հզորությունը ՝ 23,5 ձիաուժ: Թափքը գծագրել է Էրվին Կոմենդան ՝ մաթեմատիկոս Յոզեֆ Միկլի հետ համատեղ: 1936 թվականի փետրվարի 15-ին Հիտլերը հրամայեց սկսել Beetle- ի («Բզեզի») զանգվածային արտադրությունը:
Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից առաջ գերմանացիներին հաջողվեց արտադրել ընդամենը մի քանի հարյուր մեքենա, ապա գործարանները վերածվեցին ռազմական տեխնիկայի արտադրության: 1945-ին բրիտանացիները հետաքրքրվեցին նացիստների Volkswagen-ի մարդատար մեքենաների արտադրությամբ: Չնայած իր անսովոր տեսքին, օգտագործման համար դյուրին, պրակտիկ և հուսալի Beetle- ը հսկայական ժողովրդականություն էր վայելում շատ երկրներում:
1960-ականներին այն դարձավ ԱՄՆ-ում ամենավաճառվող արտասահմանյան մեքենան, իսկ 1972-ին վաճառված մեքենաների ընդհանուր քանակը գերազանցեց 15 միլիոնը: Beetle- ի ցուցանիշով՝ «Ժուկը» գերազանցեց Ford Model T- ին: Ընդհանուր առմամբ, արտադրվել է ավելի քան 21,5 միլիոն մեքենա: 1945-ի մոդելի հիման վրա նախագծվածներից վերջինը 2003-ին արտահանվեց Մեքսիկա: 2018-ին Volkswagen- ը պաշտոնապես հայտարարեց լեգենդար Beetle-ի արտադրությունը դադարեցնելու մասին:
Ադոլֆ Հիտլերը և Ֆերդինանդ Պորշեն՝ ապագա Volkswagen մեքենաների գործարանի հիմնարկեքի արարողության ժամանակ, 1938 թ.

Volkswagen Beetle- ն՝ բացվող տանիքով, ջրակայունության փորձարկման ժամանակ՝ Սեն գետում. Փարիզ, 1960

Կենտրոնական Գերմանիայի Ֆուլդատալ քաղաքի մերձակայքում ծառերի մեջ նախկին Արևելյան Գերմանիայի պետհամարանիշով Volkswagen Beetle: 2009-ին, երբ լուսանկարն արվել է, մեքենայի սեփականատեր Օտտո Վայմանը պատմել է, որ այն գնել է 1989-ին երկու արևելցի գերմանացիներից, որոնք նոր էին անցել Արևմտյան և Արևմտյան Գերմանիայի սահմանը պատը քանդվելուց անմիջապես հետո: Վեյմանը Beetle-ին կայանել է իր պարտեզում և շուրջը ծառեր տնկել:

Աղջիկը լոգանք է ընդունում Volkswagen Beetle- ում ՝ Beetle- ի սեփականատերերի հանդիպման ժամանակ Շվեյցարիայի Շատո-դ«Օ»-ում, 1996թ.

New Beetle- ն արտադրվել է 1998-ից 2010 թվականներին: Արտաքին տեսքը և անվանումը նման էր Volkswagen Beetle- ին, սակայն, ի տարբերություն դասական Beetle- ի, New Beetle- ի շարժիչն առջևում էր, իսկ բեռնախցիկը`հետևում: Նկարում New Volkswagen Beetle- ը կայանված է Բոստոնում, ԱՄՆ, 1998 թ

Դյուսելդորֆի միջազգային ցուցահանդեսում աղջիկը ներկայացնում է Volkswagen Beetle- ի տանիքին տեղադրված տարածքը, որը լրացուցիչ բեռնախցիկ է. Գերմանիա, 1959 թ.

Volkswagen Beetle- ը՝ երջանիկ ժետոնի պատկերով, տեղադրված է վիճակախաղի կրպակի առջև Չիկագոյում. ԱՄՆ, 1988 թ.

Volkswagen Beetle Dune մոդելը գ Դեթրոյթի միջազգային ավտոսրահում. 2014թ.

Մոդեռնացված Volkswagen Beetle-ը մաքրում է փողոցի ձյունը Ուսելնում. Կենտրոնական Գերմանիա, 2017 թ.

500000-րդ Volkswagen Beetle- ի թողարկման տոնակատարությունը Գերմանիայի Վոլֆսբուրգ մարզադաշտում, 1953 թ.

Volkswagen Beetle- ը՝ Գերմանիայի Դեյդշեյմ քաղաքի բենզալցակայանում, 1954 թ.

Volkswagen Beetle՝ ամբողջովին փայտից, պատրաստված իտալացի նկարիչ Լիվիո Դե Մարչիի կողմից. Գերմանիա, 1999 թ.

1954 թ.-ին Վոլֆսբուրգում գտնվող Volkswagen ավտոմեքենաների գործարանն ամեն օր արտադրում էր գրեթե 900 Beetle:

Volkswagen Beetle- ը մինչ օրս հայտնի է ոչ միայն իր հայրենիքում: Լուսանկարում ՝ Volkswagen Beetle- ի սեփականատերերի հանդիպումն Իսրայելում, 2017 թ.

Հյու Պրինգլը դուրս է նայում Volkswagen Beetle- ի տանիքից, որը նա կցել է Volkswagen T1 ավտոբուսին ՝ յուրօրինակ «անիվների վրա տուն» սարքելու համար, 1973թ.


